pondělí 30. ledna 2012

Bělení pigmentových skvrn

Dnes bych se ráda věnovala problematice pigmentových skvrn.Nikdy jsem s pigmentovými skvrnami neměla problém,velmi dobře se opaluju  a vždy v lété používám krémy i make up s vysokým ochranným faktorem.I přesto se mi asi před dvěma roky na čele objevila velká pigmentová,tmavá skvrna asi 5x5cm.
Začala jsem googlovat a zkoušet nejdříve různé "babské" rady jako citron,sodu,kyselinu listovou...nezabralo.

Další fáze bylo zkoušení různých "zázračných" krémů a sér z lékarny a od dražších kosmetických značek.
Začala jsem krémem  a sérem Anew clinical luminosity brightening cream a serum od Avonu-absolutně žádný výsledek.Pro další zázračný bělič jsem šla do lékárny,byl to White objective od Biodermy-opět žádný výsledek,ani malá změna.Do třetice jsem šáhla hluboko do kapsy a objednala jsem si Even better dark spot corrector sérum od Clinique- tady nastala změna,ale taková ,že skvrna sice mírně zbledla,ale rozlezla se mi asi ještě o 1cm na každé straně..

Co mě zachránilo-velmi diskutovaný krém Porcelana.Tento krém se vyrábí ve formě denního i nočního krému,já jsem si objednala oba dva,ale ten denní se může používat jen v době kdy nesvítí venku sluníčko a není uplně vhodný pod make up,tak jsem ho dala na vyzkoušení mamce.U tohoto krému v návodu stojí,že by se neměl používat dýl,než 3 měsíce a pak zase po nějaké době eventuelně bělení opakovat.Já za sebe můžu říst,že to určitě nebude potřeba.Mně do měsíce skvrna téměř beze zbytku vymizela a to jsem používala pouze krém noční-takže 1x denně.Jsem z tohoto krému nadšená.Mamka začala používat ten denní krém,co jsem jí dala také na noc-1x denně a téměř uplně jí zmizela pigmentová skvrna na krku,která jí vystoupila po porodu před více než 20-ti roky:) Takže za nás dvě,rozhodně vyzkoušejte.
Nevýhody tohoto krému-nelze koupit jinde než v USA,ale přes ebay naprosto jednoduchá věc:)Oba dva krémy mě stály asi 400kč i s poštovným!A opravdu doporučuju koupit jen jeden,bude to dostačující!Další nevýhodou je takový trošku chcemický zápach toho krému,ale pokud chcete skrvnu vybělit,určitě to vydržíte :)
Doufám,že Vám recenze pomůže a vyzkoušíte!

4 komentáře:

  1. super tip, taky se mi občas nějaká ta skvrnka udělá, a babské rady jako citron opravdu nezabírají :-D

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. určitě to funguje:)díky za odkaz na tvůj blog,máš ho super!

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, nevieš či zaberá aj na fľaky po akné?:)
    a čo sa deje s tvojím blogom? už dlho nepribudol žiaden nový článok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě zabírá i na flíčky po akné,těch jsem měla taky hodně...a brzo nějaký článek přibude,nestíhám :(

      Vymazat