pondělí 12. března 2012

Yves Rocher-odličovací pěna hydra Specific

Nedávno jsem si koupila u Yves Rocher naprosto skvělý produkt,který určitě stojí za vyzkoušení.Je jím odločovací voda z řady hydra Specicfic,která je určená pro dehydratovanou pleť.Já mám pleť smíšenou,ale teď v zimě,se mi dělají šupinky a suchá místa a tato voda(ketrá s epumpnutím změní na pěnu) je pro mou pleť momentálně záchranou.
Stačí opravdu jednou "pumpnout" a vaši pleť krásně vyčistí a odlíčí.Poté ještě používám micerální vodu na dočištění,ale vatový tampon je vždy po použití této pěny naprosto čistý.
Největší plus je opravdu to,že nestahuje,nevysušuje,pleť hydratuje a zvláčňuje a krásně svěže voní.
cena je taky příznívá,pořídilajsem 150ml za 160kč.Mínus jsem žádné nenašla :)Pokud potřebuje vaše pleť"pít",vyzkoušejte!



Žádné komentáře:

Okomentovat